Michael-Ende-Schule - Home

Michael-Ende-Schule, Frankfurt am Main

OVERVIEW

The web site michael-ende-schule.net currently has a traffic classification of zero (the lower the more users). I discovered two contacts and locations for michael-ende-schule.net to help you communicate with them. The web site michael-ende-schule.net has been on the internet for seven hundred and twenty-seven weeks, six days, seven hours, and twenty-three minutes.
Jun 2010

MICHAEL-ENDE-SCHULE.NET TRAFFIC

The web site michael-ende-schule.net has seen variant quantities of traffic for the duration of the year.
Traffic for michael-ende-schule.net

Traffic ranking (by month) for michael-ende-schule.net

Traffic ranking by day of the week for michael-ende-schule.net

MICHAEL-ENDE-SCHULE.NET HISTORY

The web site michael-ende-schule.net was registered on June 13, 2010. This web site was updated on the date of June 13, 2014. It will go back on the market on June 13, 2015. It is now seven hundred and twenty-seven weeks, six days, seven hours, and twenty-three minutes old.
UPDATED
EXPIRED

WEB PAGE AGE

WHAT DOES MICHAEL-ENDE-SCHULE.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of michael-ende-schule.net Mobile Screenshot of michael-ende-schule.net Tablet Screenshot of michael-ende-schule.net

Michael-Ende-Schule

Hans Rill

Assenheimerstr. 40

Frankfurt am Main, 60489

11 Internet AG

Hostmaster EINSUNDEINS

Brauerstr. 48

Karlsruhe, 76135

MICHAEL-ENDE-SCHULE.NET SERVER

Our parsers discovered that the main root page on michael-ende-schule.net took five hundred and twenty-eight milliseconds to load. Our web crawlers could not detect a SSL certificate, so we consider michael-ende-schule.net not secure.
217.160.223.62

ns65.1und1.de
ns66.1und1.de

We revealed that this website is implementing the Apache operating system.

Michael-Ende-Schule - Home

Michael-Ende-Schule, Frankfurt am Main

PARSED CONTENT

The web site michael-ende-schule.net had the following in the web site, "Wir freuen uns, Sie auf unserer Homepage begrüßen zu können." We noticed that the website stated " Die Michael-Ende-Schule in Frankfurt ist eine verbundene Grund-, Haupt- und Realschule." It also said " Trotz der räumlichen Distanz suchen wir immer wieder die Nähe zueinander und es wird Hand in Hand gearbeitet, besonders wenn es um den Übergang aus der Grundschule in die weiterführende Schule geht. Dies zeigt sich in vielen gemeinsamen Ritualen, so wie einem gemeinsamen Schulprogramm." The header had Angebot as the highest ranking optimized keyword. This keyword is followed by Kompetenz and Beratung which isn't as urgent as Angebot.

SEEK SIMILAR WEBSITES

Startseite Michael-Ende-Schule c Webmaster MES

Ortsteil Herringen gibt es schon seit 1926 eine Förderschule Lernen, damals hieß sie Hilfsschule. Seit 1994 gibt es ein eigenes Schulgebäude an der Muntenburgstraße und damit ein Gebäude, das mit schönen Klassenräumen und natürlich auch mit Fachräumen ausgestattet ist. Das Leitbild unserer pädagogischen Arbeit ist geprägt durch gegenseitige Akzeptanz, Toleranz und Rücksichtnahme. Dazu wollen wir einen lebensnahen, schülerorientierten und fachlich versierten Unterricht anstrebe.

Enduring To The End

Blog posts on Asperger Syndrome. Tuesday, May 16, 2017. Here is a poem I wrote from 2013. I wish I could be normal. Some days I feel really rejected. At times I feel like a cast away. Some days are better then others.